Veelgestelde vragen

Hieronder een overzicht van onze veel gestelde vragen. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn dat horen wij dat graag.

Via Adventuretickets

Bij de bestelling geef je de datum aan dat je wilt gaan. Wij plaatsen direct de reservering voor je bij de uitvoerende partner. Je bestelling is vanaf nu in behandeling. Binnen 48 uur ontvang je van de uitvoerende partij een email met daarin alle benodigde informatie.

Indien er vragen zijn kun je contact met ons opnemen met info@adventuretickets.nl of bel 085-0605444.

Een ticket heeft de geldigheid van 1 jaar vanaf de dag van aankoop. Je kunt het ticket gebruiken gedurende het seizoen zoals vermeld op de activiteitpagina.

Bij de bestelling geef je aan op welke datum je wilt gaan. Wij plaatsen direct de reservering voor je. Je bestelling is vanaf dit moment in behandeling. Binnen 48 uur ontvang je de bevestiging van de uitvoerende partij via e-mail.

Nee, tickets staan niet op naam en zijn vrij overdraagbaar! Hierdoor kun je tickets ook weggeven als cadeau. De tickets zijn te scannen dankzij de unieke code.

Hiermee garanderen we dat de activiteit uitgevoerd zal worden of dat je je aankoopbedrag terug krijgt! Heel logisch als je het ons vraagt.

Voorwaarden hiervoor zijn:

  • Er dient een reservering geplaatst te zijn binnen de geldigheid van het ticket,
  • De organisatie is vrij om in overleg te kijken naar een alternatieve datum,
  • De reden dat de activiteit niet doorgaat komt door de uitvoerende organisatie of weersomstandigheden.

Je kunt direct een datum aangeven in het bestelproces (of aangeven bij ‘opmerkingen’). Vervolgens zullen wij deze datum reserveren. Je tickets zijn vanaf dit moment in behandeling. Binnen 48 uur ontvang je een bevestiging via de e-mail van de uitvoerende partij. Direct na betaling zijn de tickets beschikbaar in je account.

Deze gegevens ontvang je na de reservering via email of telefonisch. Mocht je geen gegevens ontvangen hebben neem dan contact met ons op via email of telefoon.

Deze gegevens ontvang je na de reservering via email of telefonisch. Mocht je geen gegevens ontvangen hebben neem dan contact met ons op via email of telefoon.